web statistics

"A" kategória

Az eddigi motoros (korlátlan) jogosítvány megszerzése nagy vitákat váltott már ki. A korábbi rendszabályozás alapján minden 21. életévét betöltő ember megszerezhette a jogosítványt, de idén, 2013. január 19-én életbe lépnek a változások. A minimum korhatárt 24 évre emelték. Az oktatás során a tanuló kötelező felszerelése a bukósisak és szemüveg hozzá, protektoros kabát és protektoros hosszúnadrág, protektoros kesztyű és zárt magas szárú cipő vagy csizma. Némely változások az iskolákat is érintik, mivel az oktatójármű hengerűrtartalmának legalább 600 ccm-nek kell lennie, és 55 lóerő teljesítményt kell minimum leadniuk. Az átlag hatszázasok nem felelnek meg ennek, mivel 595-599 között vannak, így új motorokról is kell gondoskodni. Egy kiskapu, hogy aki megszerzi 18 évesen az A2-es jogosítványt, 2 éves gyakorlat után, már 20 évesen megszerezhetik a korlátlan jogosítványt.
Tovább »

Rendszámtáblába épített vezeték nélküli tolatókamera

Rendszámtáblába épített vezeték nélküli tolatókamera   Szerelj fel úgy tolatókamerát, hogy ne kelljen szétfúrni az autót! A rendszámtáblába épített vezeték nélküli tolatókamera nagyon egyszerűen és gyorsan felszerelhető. Nagyszerű tulajdonsága, hogy vezeték nélkül továbbítja a jelet a monitorhoz.     Tulajdonságok: Vízzálló Méret: 535mm * 135mm * 28mm Képérzékelő: CMOS Jel rendszer: PAL / NTSC Effektív pixel: 628 * 582pixels / 510 * 492pixels Feszültség: DC12V Teljesítmény: Kevesebb, mint 1 W Felbontás: 420TV sor Lencse szög: 1.9mm (170 fok) Vízszintes látószög: 135 fok S / N arány: Jobb, mint 48dB Video kimenet: RCA csatlakozó 1,0 VP-P75ohm Vízálló fokozat: IP68 Áramfelvétel: 130-150mA Zársebesség: 1/50 (1/60) -1 / 100, 000 sec Mininum megvilágítás: 0.1Lux/f1.2 Működési hőmérséklet (Celsius fok): -20 - 75 (RH95% Max) Tárolási hőmérséklet (Celsius fok): -30 - +85 (RH95% Max)   A csomag...

Elektromágneses tolatóradar EPS U-301

Elektromágneses tolatóradar! U-301 Előnyei: - Nincs fúrás, roncsolás-mentesen szerelhető, észrevétlen - Nincs holttér a folyamatos szalagantennának köszönhetően - Az utolsó centiméterekig kihasználható parkolóhely - Nincs karbantartás, nem kell tisztítani (nincs elpiszkolódott szenzor) - A teljes lökhárító-felülte használható, még oldalra is "lát" - A legkülönfélébb akadályok érzékelése A közeledő akadályt jelzi a három különböző hanggal: a távoli, közeli és a nagyon közeli sípszóval. Parkolás közben az EPS tájékoztatja a vezetőt, először egy lassú sorozatos sípolással (távoli jelzési zóna), majd egy gyors csipogó hanggal (közeli zóna) és végül folyamatos hanggal, figyelmezteti a vezetőt arra, hogy nagyon közel van valamihez. Köszönhetően az elektromágneses technológiának, tolatás közben figyelmezteti a vezetőt az utolsó szabad centiméterekre is, ami elősegíti a parkolást a szűk...